Note for the days to come

様々な記録と何かのきっかけ作りになればと思って始めました。現在東京大学法学部4年生。ダブルダッチ・ダンス・映像・旅行が好きです、他にもいろいろ趣味があります。

Now Or Never


Outasight - Now Or Never [Official Music Video ...

 

Outasight - Now or Never 

 

And I can’t believe forever it seems to live out these dreams

[信じられないんだ、永遠に夢を追いかけられること]

When you start to think about taking a chance you can’t give a damn

[それは君が僕にチャンスをかけてみようと思ってくれた時から]

 

Huh I’m a hopeless romantic fell in love with a simple idea

[どうしようもなくロマンティック、シンプルな気持ちにこの身を委ねる]

with a little bit luck and a whole lotta work I can make everyone of these visions real

[手にした小さな奇跡を抱きしめて、描く景色を全部実現してみせるよ]

 

So we don’t care what the people say and we don’t care what they want to do and we don’t care about it anymore we do what we want

[誰がなんと言おうと、誰が何をしようと、もう気にしないよ、やりたいことをやるのさ]

 I ain’t wasting a no more time its now or never I’m about to get mine

[もう時間を無駄にはしないよ、この一瞬を僕のものにするために]

It’s now or never I’m about to get mine

[そう、夢を実現するのは今しかない]

It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

 

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa It’s now or never.

[この瞬間は今しかないから…]

 

 

We don’t care what the people say and we don’t care what they want to do and we don’t care about it anymore we do what we want

[誰がなんと言おうと、誰が何をしようと、もう気にしないよ、やりたいことをやるのさ]

 I ain’t wasting a no more time its now or never I’m about to get mine

[もう時間を無駄にはしないよ、この一瞬を僕のものにするために]

It’s now or never I’m about to get mine

[そう、夢を実現するのは今しかない]

It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

 

It’s time to decide if its worth the fight or letting it slide

[決断する時が来た、守るために戦うか、諦めて辞めるかを]

And I drew the line at wasting away or waiting to be saved

[でも覚悟を決めたんだ、もう無駄にせず守る覚悟を]

 

Yay y’all made my own luck in my head on straight and kicked up the dust

[だから心の中で小さなお祈りをしたのさ]

And the money well it don’t mean much I did it for the love and that was enough

[お金なんて関係ないよ、愛があるのさ、それで十分]

The way I dreamed it ain’t the way it played out missed every road that looked to be the safe route.

[夢見るようないかないけれど、安全な道なんていらないよ]

No directions I made my way out I don’t give a damn what they say no way now.

 [まだ見ぬ場所へ僕はいこうとしているんだから…]

 

We don’t care what the people say and we don’t care what they want to do and we don’t care about it anymore we do what we want

[誰がなんと言おうと、誰が何をしようと、もう気にしないよ、やりたいことをやるのさ]

 I ain’t wasting a no more time its now or never I’m about to get mine

[もう時間を無駄にはしないよ、この一瞬を僕のものにするために]

It’s now or never I’m about to get mine

[そう、夢を実現するのは今しかない]

It’s now...

[この瞬間は今しかないから…]

 

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa It’s now or never.

[この瞬間は今しかないから…]

 

 We don’t care what the people say and we don’t care what they want to do and we don’t care about it anymore

[誰がなんと言おうと、誰が何をしようと、もう気にしないよ]

we do what we want I ain’t wasting a no more time its now or never I’m about to get mine

[僕たちがやりたいことをやるのさ、もう時間を無駄にはしないよ、この一瞬を僕のものにするために]

It’s now or never I’m about to get mine

[そう、夢を実現するのは今しかない]

It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

 

 I’m about to get mine mine mine

[手にする時が来たんだ]

Its about that time

[そう、その時が今]

 

 We don’t care what the people say and we don’t care what they want to do and we don’t care about it anymore we do what we want

[誰がなんと言おうと、誰が何をしようと、もう気にしないよ、やりたいことをやるのさ]

 I ain’t wasting a no more time its now or never I’m about to get mine

[もう時間を無駄にはしないよ、この一瞬を僕のものにするために]

It’s now or never I’m about to get mine

[そう、夢を実現するのは今しかない]

It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

 

 Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa It’s now or never.

[この瞬間は今しかないから…]

 

 We don’t care what the people say and we don’t care what they want to do and we don’t care about it anymore we do what we want

[誰がなんと言おうと、誰が何をしようと、もう気にしないよ、やりたいことをやるのさ]

 I ain’t wasting a no more time its now or never I’m about to get mine

[もう時間を無駄にはしないよ、この一瞬を僕のものにするために]

 

It’s now or never I’m about to get mine

[そう、夢を実現するのは今しかない]

It’s now or never

[この瞬間は今しかないから…]

 

Outasightによる最高に爽快な曲、10~20代には相当刺さるんじゃないかな??これからの季節にはうってつけ。

 

世界中の景色やアクティビティーを発信している映像ユニット・Devinsupertrampの作品にも使われていますが、あまりにも映像と曲がマッチしていて最高ですね!

 

こちらもぜひ見てみてください。

 


Devinsupertramp - Best Of - Now or Never - YouTube